زبان مورد نظر را انتخاب کنید

نمایشگاه ساختمان، مصالح و فناوری های ساختمانی استانبول

نمایشگاه پیشرو ساخت و ساز صنعت ساختمانی ترکیه و منطقه

چهل و ششمین نمایشگاه ساختمان، مصالح و فناوری های ساختمانی استانبول (Yapı – Turkeybuild Istanbul 2024) در روزهای 29 فروردین الی 01 اردیبهشت ماه 1403 در نمایشگاه بین المللی استانبول(tuyap) شهر استانبول برگزار می گردد.

نمایشگاه صنعت ساختمان استانبول (Turkey Build) رویدادی بسیار معتبر است که در آن شرکت های بزرگ و مشهور صنعت ساخت و ساز با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

نمایشگاه ساختمان استانبول بزرگترین انجمن بین المللی در منطقه اوراسیا با حضور بیش از ١٠٠٠ برند است.

چهل و پنجمین نمایشگاه ساختمان استانبول میزبان بیش از ۴۵ هزار بازدید کننده از ۱۵۷ کشور بود.

نمایشگاه ساختمان استانبول صنعت پیشرو اقتصاد ترکیه، صنعت ساخت و ساز در حال رشدی است که هر روز از طریق تحول شهری و پروژه های بزرگ پیشرفت می یابد.

نمایشگاه ساختمان ترکیه به عنوان قلب صنعت ساخت و ساز و ماشین آلات، مهم ترین جایگاه بین المللی حرفه ای است که طیف مختلفی از بازدید کنندگان از اوراسیا و عاملان قدرتمند این صنعت در مرکز منطقه در استانبول را به خود جذب می کند .

نمایشگاه Yapı Fuarı استانبول در فضایی به مساحت ٧٠.٠٠٠ متر مربع با حضور بیش از ٢٥٠ شرکت و بیش از ٢٥.٠٠٠ بازدید کننده برگزار می شود.

نمایشگاه Turkey Build استانبول محصولاتی شامل انواع ماشین آلات و ابزار ساختمانی، مواد اولیه، مبلمان ساختمان، قفل و کلید، سنگ ساختمان و غیره را نمایش می دهد.